Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/users/celavftp/celavita.nl/wp-content/themes/celavita/classes/vendor/PartoutDNA/Venue/VenueLoader.php on line 64
 Kies hier je gratis 2e kaartje voor een dagje uit! - Cela Vita
Confetti Confetti

Kies hier je gratis 2e kaartje voor een dagje uit!

Hoe werkt het? Koop in de supermarkt (Albert Heijn of Jumbo) een verpakking CêlaVíta Ovenkrieltjes met Mediterraanse kruiden mét actiesticker. Om jouw gratis 2e kaartje te ontvangen, doe je het volgende: Selecteer hier je dagje uit, voer de unieke code van de actiesticker in en vul je persoonlijke gegevens in. De e-voucher ontvang je vervolgens direct in je mailbox*.

Geef eerst aan waar je graag naar toe wilt:

Is het je nog niet helemaal duidelijk? We hebben de veelgestelde vragen over deze actie hier voor je op een rijtje gezet.

Veel gestelde vragen

Iedereen die in de actieperiode (23 oktober 2017 en 19 november 2017) een CêlaVíta product koopt voorzien van actiesticker, kan deelnemen aan deze actie. De actie geldt op het hele assortiment. Op www.celavita.nl kun je een overzicht vinden van alle dagjes uit. Nadat je een dagje uit hebt gekozen, hoef je enkel nog de registratie te voltooien door je persoonlijke gegevens in te vullen en de unieke code in te voeren. Na de registratie krijg je de e-voucher per e-mail toegestuurd. Print de e-voucher uit en neem deze mee naar de gekozen locatie, betaal het tweede kaartje en geniet van dit cadeautje van CêlaVíta!

Albert Heijn en Jumbo Supermarkten.

Wij kunnen niet per vestiging aangeven of zij het product in het assortiment hebben. Wel weten we dat Albert Heijn en Jumbo supermarkten het product kunnen bestellen bij het hoofdkantoor. Je kunt altijd vragen aan de AGF-chef of ze het product in het assortiment willen opnemen.

In de periode van 21 oktober tot en met 19 november worden er verpakkingen met sticker uitgeleverd aan de supermarkten. Het kan voorkomen dat in verband met ‘oude voorraad’ in de supermarkt, de eerste dagen van deze periode nog ongestickerde verpakkingen in de supermarkt liggen. In de periode ná 19 november zullen er geen actieverpakkingen meer worden uitgeleverd. De actiewebsite zal t/m 31 maart 2018 online blijven om codes te verzilveren.

Helaas is het niet mogelijk om deel te nemen zonder unieke code. Voor meer informatie verwijzen we je naar de actievoorwaarden.

Controleer je spam inbox (ongewenste mail). Nog steeds geen e-mail? Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 020-2050193 of via celavita@tlcrewards.com, dan zal één van de medewerkers zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden.

Ja dit is mogelijk, voor elke actiesticker met unieke code kan er één e-voucher worden aangemaakt.

Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 020-2050193 of via celavita@tlcrewards.com, dan zal één van de medewerkers zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden.

Nee, dit is niet mogelijk. Print het e-voucher uit en neem deze mee naar het deelnemende bedrijf.

Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 020-2050193 of via celavita@tlcrewards.com, dan zal één van de medewerkers zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden.

Vragen, opmerkingen of klachten over deze Actie kunnen worden gericht aan de klantenservice van dagje uit, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag vanaf 09:30 tot 17:30 uur met uitzondering van officiële feestdagen op:

Correspondentie over deze Actie moet worden verzonden onder vermelding van: CêlaVíta / uw naam.

Vragen, opmerkingen of klachten die niet gerelateerd zijn aan deze Actie kunnen worden gericht aan de klantenservice van CêlaVíta op:

*Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing. Deze zijn hier te downloaden.